(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

امشب دلم گرفته منو گذاشته رفته

           من نمی دونم چی کردم من نمی فهمم چی شد

تنهایی عادتم حس وحال من همینه

              دنیا می خواد عشق و حالو روی من نبینه

آخه دردم چیه مگه اصلا چمه

              اگه بخوام که با کسی باشم هستن همه

همه دورو وریام منو ترد کردن

               من که بد نکردم پس اونا ضرر کردن

یه روز دنیا خوبه یه روز جهنمه

                  من چیکار کنم که نکشم اینهمه؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

BaHaR
ساعت22:17---20 مهر 1390
سلام عزیزم خیلی وبت زیباست.
به وب منم سر بزن خوشحالم میکنی.
منتظرتم عزیزم.بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 21:6 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§